Erinevate IT infrastruktuuri komponentide tõrgeteta töö tagamine on tänapäeval omandanud enamike ettevõtete jaoks missioonikriitilise tähtsuse. Loomulikult kaasnevad selle ülesandega ka kulud - seadmete ja tarkvara uuendamine, kulumaterjalide ostmine, kasutajate koolitamine, jne. Küllaltki arvestatava osa kuludest moodustab aga kogu IT infrastruktuuri haldamiseks vajaliku personali üleval pidamine. Enamasti ei piisa lihtsalt ühest "sõbralikust patsiga poisist", kes vajadusel appi tuleb, kuid kvalifitseeritud spetsialist nõuab nii korralikku palka, sobivaid töövahendeid kui ka pidevat täiendkoolitust. Samas ei pruugi igal ettevõttel olla rakendust täiskohaga tipptasemel spetsialisti jaoks või lihtsalt ei suuda üks inimene ennast kursis hoida kõigi vajalike tehnoloogiate ja lahendustega. Ning mis saab siis, kui see konkreetne spetsialist haigestub või puhkusele läheb?
Selliste probleemide vältimiseks on otstarbekas tellida IT hoolduse ja IT halduse teenuseid väljastpoolt.
- Kulude kokkuhoid
Maksate just selle teenuse eest, mida vajate.
- Koolitatud spetsialistid
Kungla Dialoogi spetsialistid osalevad pidevalt erinevatel koolitustel, et tagada klientidele parim võimalik teenindus ning olla kursis uute võimaluste ja trendidega. Omame HP, Microsoft, Sun, Fujitsu, VMware, NetApp, Symantec ja teiste tootjate poolt välja antud kompetentsi tõestavaid sertifikaate.
- Paindlikkus
Vastavalt vajaduste muutumisele on alati võimalik teenuste hulka muuta, jäävad ära värbamis- või koondamiskulud. Ühe spetsialisti puhkuse, haiguse või lahkumise korral on asendaja alati olemas.
- Kogemused ja parimad lahendused
Omame pikaajalist kogemust missioonikriitiliste lahenduste haldamisel erinevatel riist- ja tarkvaraplatvormidel ning kollektiivselt suudame enamasti pakkuda laiemat perspektiivi ja täiuslikumaid lahendusi võrreldes üksiku spetsialistiga.
Sõltuvalt kliendi vajadustest pakub Kungla Dialoog erineval tasemel IT hooldus- ja haldusteenuseid.
Täielik IT infrastruktuuri haldus
on mõeldud väiksematele või keskmise suurusega ettevõtetele, kellel ei ole võimalik või pole otstarbekas palgata oma IT spetsialiste. Teenus sisaldab kogu IT infrastruktuuri (töökohad, printerid, serverid, võrk jne.) haldust, süsteemide monitooringut, tegevuste ja süsteemide dokumenteerimist ning riist- ja tarkvaraliste probleemide lahendamist vastavalt vajadusele. Soovi korral võime teostada ka juhtkonna või IT juhi nõustamist, IT strateegiliste arenguplaanide koostamist, erinevate IT projektide juhtimist ja läbiviimist, ettevõtte IT eelarve koostamist ja muid sarnaseid töid.
Leping sisaldab tavaliselt fikseeritud kuutasu, mille raames teostatakse kõik igapäevaselt vajalikud toimingud:
- Kindla aja jooksul reageerimine probleemide korral.
- Süsteemide monitooring ja proaktiivne vigade ennetamine.
- Serverite operatsioonisüsteemide veaparanduspakettide paigaldamine.
- Viirusetõrje tarkvara toimimise kontroll.
- Andmete varundamine ja vajadusel taastamine.
- Töökohtade hooldus ja abi, kasutajate nõustamine.
- Kasutajakontode loomine ja haldamine.
- Võrguseadmete, printerite, skannerite jt. seadmete hooldus.
- Süsteemide ja tegevuste dokumentatsiooni uuendamine.
Lisatasu eest ja vastavalt vajadusele teostatakse kõiki täiendavaid töid, näiteks:
- Mittegarantiilise riistvara remont.
- Spetsiifiliste projektide läbiviimine.
- Uute serverite või muude seadmete paigaldus ja seadistamine.
Osaline IT infrastruktuuri haldus
sobib ettevõtetele, kellel on küll olemas oma IT meeskond kuid puudub võimalus teatud infrastruktuuri komponente ise hallata. Nii näiteks võib keskmise suurusega firma otsustada, et kasutajate probleeme lahendab ja töökohtade arvutite eest hoolitseb kohalik IT tugiisik, kuid serverite ja võrgu haldus ostetakse sisse teenusena. Samuti võib ettevõte tellida vaid ühe konkreetse komponendi (näiteks andmetalletus- või varundussüsteemi, e-posti serveri, tulemüüri vms.) halduse, milleks oma töötajatel puudub vajalik kompetents.
Tööde teostamine ja tasustamine toimuvad vastavalt lepingule, mis koostatakse lähtuvalt kliendi konkreetsetest vajadustest.
Serverimajutus
Kui Teie ettevõttel on vajadus paigaldada mõni rakendus väljapoole oma serveriruumi (näiteks kiiremat võrguühendust või kõrgemat käideldavustaset nõudev teenus) või soovite täielikult vältida oma serveripargi haldamist samal ajal säilitades privaatse serveri kasutamisega seotud eelised, võime Teile pakkuda ka täielikku serveri majutust ja hooldust.
Üldjuhul paigutatakse server meie koostööpartneri poolt hallatavasse turvalisse serveriruumi ning Kungla Dialoogi spetsialistid tagavad serveri operatsioonisüsteemi ja baastarkvara halduse ning andmete varundamise. Loomulikult on alati võimalik sätestada ka täiendavaid kohustusi vastavalt kliendi vajadustele ja võimalustele.
Lepinguta väljakutsed
Meilt saavad IT-alast abi ka need kliendid, kellel ei ole Kungla Dialoogiga sõlmitud hoolduslepingut. Teenuse osutamise tähtajad ja hinnad sõltuvad tellitud teenuse liigist ja spetsialistide töökoormusest. Lepinguta teenuse tellimiseks helista meie hooldusosakonda telefonil 6677820 või saada e-kiri aadressile
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Lisainfot Kungla Dialoogi teenuste kohta saab alati meie müügiosakonnast telefonil 6677810 või e-posti teel (
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
). Palun võtke meiega ühendust, arutame läbi Teie vajadused ning koostame Teile sobiva pakkumise.
|