IT hooldus ja infosüsteemide haldamine |
Erinevate IT infrastruktuuri komponentide tõrgeteta töö tagamine on tänapäeval omandanud enamike ettevõtete jaoks missioonikriitilise tähtsuse. Loomulikult kaasnevad selle ülesandega ka kulud - seadmete ja tarkvara uuendamine, kulumaterjalide ostmine, kasutajate koolitamine, jne. Küllaltki arvestatava osa kuludest moodustab aga kogu IT infrastruktuuri haldamiseks vajaliku personali üleval pidamine. Enamasti ei piisa lihtsalt ühest "sõbralikust patsiga poisist", kes vajadusel appi tuleb, kuid kvalifitseeritud spetsialist nõuab nii korralikku palka, sobivaid töövahendeid kui ka pidevat täiendkoolitust. Samas ei pruugi igal ettevõttel olla rakendust täiskohaga tipptasemel spetsialisti jaoks või lihtsalt ei suuda üks inimene ennast kursis hoida kõigi vajalike tehnoloogiate ja lahendustega. Ning mis saab siis, kui see konkreetne spetsialist haigestub või puhkusele läheb? Selliste probleemide vältimiseks on otstarbekas tellida IT hoolduse ja IT halduse teenuseid väljastpoolt.
Sõltuvalt kliendi vajadustest pakub Kungla Dialoog erineval tasemel IT hooldus- ja haldusteenuseid. Täielik IT infrastruktuuri halduson mõeldud väiksematele või keskmise suurusega ettevõtetele, kellel ei ole võimalik või pole otstarbekas palgata oma IT spetsialiste. Teenus sisaldab kogu IT infrastruktuuri (töökohad, printerid, serverid, võrk jne.) haldust, süsteemide monitooringut, tegevuste ja süsteemide dokumenteerimist ning riist- ja tarkvaraliste probleemide lahendamist vastavalt vajadusele. Soovi korral võime teostada ka juhtkonna või IT juhi nõustamist, IT strateegiliste arenguplaanide koostamist, erinevate IT projektide juhtimist ja läbiviimist, ettevõtte IT eelarve koostamist ja muid sarnaseid töid. Leping sisaldab tavaliselt fikseeritud kuutasu, mille raames teostatakse kõik igapäevaselt vajalikud toimingud:
Lisatasu eest ja vastavalt vajadusele teostatakse kõiki täiendavaid töid, näiteks:
Osaline IT infrastruktuuri haldussobib ettevõtetele, kellel on küll olemas oma IT meeskond kuid puudub võimalus teatud infrastruktuuri komponente ise hallata. Nii näiteks võib keskmise suurusega firma otsustada, et kasutajate probleeme lahendab ja töökohtade arvutite eest hoolitseb kohalik IT tugiisik, kuid serverite ja võrgu haldus ostetakse sisse teenusena. Samuti võib ettevõte tellida vaid ühe konkreetse komponendi (näiteks andmetalletus- või varundussüsteemi, e-posti serveri, tulemüüri vms.) halduse, milleks oma töötajatel puudub vajalik kompetents. Tööde teostamine ja tasustamine toimuvad vastavalt lepingule, mis koostatakse lähtuvalt kliendi konkreetsetest vajadustest. ServerimajutusKui Teie ettevõttel on vajadus paigaldada mõni rakendus väljapoole oma serveriruumi (näiteks kiiremat võrguühendust või kõrgemat käideldavustaset nõudev teenus) või soovite täielikult vältida oma serveripargi haldamist samal ajal säilitades privaatse serveri kasutamisega seotud eelised, võime Teile pakkuda ka täielikku serveri majutust ja hooldust. Üldjuhul paigutatakse server meie koostööpartneri poolt hallatavasse turvalisse serveriruumi ning Kungla Dialoogi spetsialistid tagavad serveri operatsioonisüsteemi ja baastarkvara halduse ning andmete varundamise. Loomulikult on alati võimalik sätestada ka täiendavaid kohustusi vastavalt kliendi vajadustele ja võimalustele. Lepinguta väljakutsedMeilt saavad IT-alast abi ka need kliendid, kellel ei ole Kungla Dialoogiga sõlmitud hoolduslepingut. Teenuse osutamise tähtajad ja hinnad sõltuvad tellitud teenuse liigist ja spetsialistide töökoormusest. Lisainfot Kungla Dialoogi teenuste kohta saab alati meie müügiosakonnast telefonil 6677810
|